Dag 3 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sanneenrene - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sanneenrene - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg

06 September 2012 | Thailand, Bangkok

Gisteravond konden we slecht in slaap komen (misschien toch een beetje het tijdsverschil) en om die reden werden we eigenlijk ook een beetje te laat wakker. Maar daar was niks meer aan te doen, dus we zijn snel gaan ontbijten. Het ontbijten is elke keer weer verrassend. Vandaag bestelden toast met jam en honing, maar kregen we net iets anders namelijk toast met ei, jam en honing. We weten nog niet hoe dat in elkaar zit.. Gelukkig smaakt het allemaal wel lekker.

Daarna zijn we naar de MBK gegaan. De MBK is een winkelcentrum waarvan je je in Nederland geen voorstelling kan maken van hoe groot het is. Ik dacht dat je zoiets alleen in Amerika tegen kon komen, maar volgens mij is dit zelfs groter. Er zijn afdelingen vol elektronica, kleren, make-up enzovoort. Een afdeling is ongeveer zo groot als de hele bijenkorf. In verhouding is alles is heel goedkoop. Ze verkopen mooie namaak producten en het lijkt van goede kwaliteit. Van al die verdiepingen was ik zo onder de indruk, want er was zo enorm veel keuze, dat ik gewoon niet kon kiezen. Dat klinkt misschien een beetje gek.. en dat is het ook.Ik ging zonder iets naar huis en Rene had weer beet. Er was trouwens niet 1 zo'n winkelcentrum, nee er zaten er meteen 3! Er is zelfs een verdieping zoals wij ook de madame tussauds hebben en een verdieping met een zee-aquarium! Uren en uren kun je daar bezig blijven.

Daarna terug gegaan en (oh dit is erg) een gezichtbehandeling gehad en Rene een voetenmassage. Mijn behandeling was wel de minste tot nu toe. Eerst wou ze mijn wenkbrauwen zwart verven en vervolgens kreeg ik onder andere een masker die mijn hele hoofd verdoofde en die ze er later een soort van af kon tillen. Ik weet niet of jullie je er zo een voorstelling van kunnen maken, het masker werd namelijk helemaal hard. De rest viel wel mee. Ook vandaag weer heerlijk gegeten en nu gaan we het terras op (half 9 is het hier) om te genieten van een Thais biertje en andere lekkere vruchtendrankjes.

Het is hier heeeerlijk!
Bedankt voor alle reacties.

  • 06 September 2012 - 15:45

    Suzan:

    Dit is te leuk.
    Houd Rene in toom! Lijkt me heel verstandig dat ik (met mijn gaatje in de hand) hier nooooooooooit naar toe ga.

  • 06 September 2012 - 15:51

    Ludo:

    wat een ontzettend leuk idee dat jullie op deze manier ons laten meegenieten. Ik kijk ook uit naar de foto's. Maar, zoals jullie alles beschrijven ontstaan er mooie beelden in mijn hoofd. Veel plezier verder en geniet met volle teugen! Groetjes.

  • 06 September 2012 - 18:28

    Lisa:

    niks gekocht sanne :/
    ik hoor al wel waar ik naar toe moet hahaha!

  • 06 September 2012 - 19:48

    Jose:

    He, gaan jullie ook nog de gibbon experience doen, schijnt gewelidig te zijn?

  • 07 September 2012 - 17:00

    Imke:

    Rene en Sanne!

    Wat klinkt dat geweldig allemaal, ik ben jaloers op jullie!!! Erg leuk om jullie een beetje te kunnen volgen via de leuke verhalen en mooie foto's. Wat heerlijk al die massages, jullie zullen wel helemaal soepel en met een mooi huidje terug komen.
    Zijn jullie al op pad geweest voor een extra koffer voor Rene zijn verzamelingen ;P..!?

    Liefs xx

  • 07 September 2012 - 19:05

    Agnes:

    Lieve Rene & Sanne,
    Wat leuk om jullie belevenissen te lezen. Het klinkt alsof jullie het heel fijn hebben. Ben jaloers op alle massages! Het eten is heerlijk las ik. Goede curry's? Pas maar op met dat ontbijt, straks krijg je ei met jam en toast met gefrituurde cavia ;-)
    Geniet ervan!
    Liefs, ook van Rogier
    Agnes

  • 08 September 2012 - 05:38

    Sanne:

    we staan nu op het vliegveld klaar voor de vlucht naar het noorden. ik heb nog niet gehoord van een gibbon expres, maar dat gaan we zeker even onderzoeken. lisa jij zou echt doordraaien in de mbk, we zullen daar nog foto's maken, dan kan je een beetje zien hoe enorm het daar is. imke rene doet een soort ruilhandel. hij schenkt zin kleren aan de mensen van thailand en neemt weer thaise kleren, horloges en voetbalshirts mee haha. ik kan hem geen ongelijk geven, want het is echt goedkoop. agnes we eten vooral pad thai, de curry's zijn over het algemeen erg heet. 1 keer namen we licht gekruid en dat hebben we geweten, onze mond schroeide nog uren na haha. vanmorgen lekker vers fruit gehad, dat smaakt hier heerlijk. we zullen als we vandaag aankomen, weer wat nieuwe foto's plaatsen. liefs aan jullie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand!

Een hele maand in het prachtige Thailand.

Recente Reisverslagen:

02 Oktober 2012

Laatste dagen in Thailand

29 September 2012

Afgelopen dagen

26 September 2012

Dag 21 en 22

24 September 2012

Dag 20

22 September 2012

Dag 18 en 19

sanneenrene in Vietnam!

Actief sinds 26 Aug. 2012
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 12306

Voorgaande reizen:

04 Juli 2015 - 29 Juli 2015

Vietnam

03 September 2012 - 04 Oktober 2012

Thailand!

Landen bezocht: