Dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sanneenrene - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sanneenrene - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg

05 September 2012 | Thailand, Bangkok

Na redelijk op tijd te zijn gaan slapen, deze morgen weer aardig vroeg op. Lekker ontbeten en daarna zijn we naar Grand Palace gegaan. Het verkeer is hier niet logisch en daar kom je dan ook achter als je lopend naar Grand Palace gaat. Er zijn hier zebrapaden, maar daar hoef je niet voor te stoppen hier. Dan zijn er ook stoplichten, maar als het groen is betekent dat niet dat er niet gewoon verkeer langskomt. Uiteindelijk hebben we wel een manier gevonden om er te komen en snappen we een beetje hoe het hier gaat. Je moet wel over de zebrapaden gaan alleen kan je beter rennen en goed om je heen blijven kijken.

Grand palace was een enorm groot complex. Je moest daarvoor bedekt zijn, dus kreeg ik (Sanne) een fantastische rok aangemeten. Binnen waren er allerlei tempels te zien vol met boeddha's, wierook en bloemen. We hebben vandaag ook de liggende boeddha gezien en een andere tempel aan de overkant van de rivier. Het is in foto's helaas niet uit te beelden hoe groot en mooi alles is. Maar geloof ons dat je je hier je ogen uitkijkt.

Ik moet toegeven dat we ons ook vandaag weer hebben laten masseren. Het kost zo weinig geld dat je het niet kan laten. Ik heb nog een hele waslijst in mijn hoofd wat ik allemaal nog meer kan laten doen. Dus de hele verdere vakantie laat ik mij masseren en koopt Rene alles wat los en vast zit. Kleren kosten hier rond de 1 euro en schoenen al niet veel meer. We moeten nog een manier vinden om het allemaal in de koffer te pakken (Rene sorteert op dit moment wat hij hier allemaal wil laten om een nieuwe garderobe aan te schaffen).

Het schijnt verder dat je in Thailand gewicht verliest, maar ik ben bang dat dat bij ons niet gaat lukken. Het eten is zo lekker! En je kan de hele dag en nacht eten voor zo'n 1 a 2 euro per maaltijd (en soms zelfs goedkoper). En wij hebben in onze straat een man staan die lekkere crêpes maakt niet te geloven! Of dat gaat lukken zullen we over een maand weten..

Bedankt voor jullie berichtjes, leuk om te zien dat jullie de berichten lezen! Wij zullen een selectie van de foto's maken en die hier ook plaatsen. Heel veel groetjes aan jullie daar, fijn dat het lekker weer is. Hier is het ook goed warm, Rene is alweer verbrand.

Liefs, ons.


  • 05 September 2012 - 16:13

    Suzan:

    Hallo jongelui,

    Ik zei dat Thailand niet het land was wat mij aantrok. Na het zien van de foto's en het lezen van het reisverslag begin ik er warm voor te lopen. Geniet er maar lekker van met z'n tweeën.

  • 05 September 2012 - 16:15

    Marleen :

    Hey Sanne en Rene! Super leuk om te lezen!!! Ben heel benieuwd naar de foto's!! Geniet er lekker van met het goedkope eten en goedkope kleren haha:) Oh en de massages natuurlijk, goed leven hoor;) Leuk om te lezen, ik ga jullie zeker volgen!
    x Marleen

  • 05 September 2012 - 16:22

    Marleen:

    Oh heb de eerste foto's al gevonden :D Heel leuk!!

  • 05 September 2012 - 17:05

    Lisa:

    Hahahaha wat grappig van Rene! Zijn die kledingstukken ook nog van goede kwaliteit dan??
    En hoe duur is de massage?
    Denk dat ik ook maar naar thailand ga!
    Super leuke foto's.
    En wat een mooie rok sannetje hahha.
    Moest Rene geen rok aan?

    Liefs je zussie

  • 05 September 2012 - 17:17

    Lisette:

    Aaaaahww zoo leuk allemaal wat je meemaakt, ik wil het niet zeggen maar jaloezie heerst;)
    Ik ga gauw kijken naar de foto's! veel plezier nog

  • 05 September 2012 - 17:30

    Maria:

    Hai,

    Geweldig zien de foto's eruit, ik kan zien dat je geniet. Volgens mij komen jullie ogen te kort.
    Heel leuk om dit te volgen en kijk nu al uit naar het volgende verslag.
    liefs je moeder en vader

  • 05 September 2012 - 17:34

    Sanne:

    Nee Rene moest een lange broek aan. We hebben trouwens nog veel en veel meer foto's, maar die bewaren we voor thuis. Masseren kost hier voor een uur zo rond de 5 euro. De kleren zijn volgens Rene van een goede kwaliteit en hij kan het weten, hij heeft al wat aan haha! Lisa deze reis zou niet goed zijn voor je porto, want er is hier zoveel te koop!

  • 05 September 2012 - 18:20

    Hans :

    Kleren kopen prima, maar pingelen. Hebben jullie al de Pad Thai geproefd??

    Nog veel plezier,

    Hans & José

  • 05 September 2012 - 20:17

    Lisa:

    geld zat haha!
    Ohh ik dacht dat masseren goedkoper was! (in vergelijking tot de rest haha)
    kun je daar niet bij pingelen??
    Zet je elke dag een verhaal er op?
    Ik was helaas niet op facebook :(

  • 05 September 2012 - 21:20

    Johanbennink1:

    MOOIE FOTO"S!
    Wij laten ons thuis gratis masseren, dus what"s up?
    Geniet verder lekker en pas op met teveel zon!!
    Kun je geen spullen naar Nederland sturen, dan hoeven ze niet mee
    in het vliegtuig!
    KUS

  • 06 September 2012 - 15:08

    Hans:

    Hallo Hans,
    Rene eet denk ik elke dag wel twee keer Pad Thai haha!
    Ik heb het ook 1 keer gehad, maar dan de vegetarische versie.
    Ik probeer toch wel wat meer te variëren dan dat Rene doet.

    Rene pingelt erop los, maar bij heel veel kraampjes hebben ze ook vaste prijzen (en lukt het ook niet als je wegloopt haha!). En Lisa het verschilt per soort massage. Voeten zijn bijvoorbeeld weer goedkoper dan dat je je hele lichaam laat masseren. Ik zal zo een bericht plaatsen over vandaag!

    Groetjes

  • 06 September 2012 - 16:41

    Jose:

    Ha, rene en sanne,

    Wat een mooie foto's
    Nog niet misselijk van het andere eten enzo?

    Ik mis je wel op ruzzle hoor, neem zoveel mee als je kunt...voor zo weinig geld

    Veel plezier

  • 06 September 2012 - 16:41

    Jose:

    Ha, rene en sanne,

    Wat een mooie foto's
    Nog niet misselijk van het andere eten enzo?

    Ik mis je wel op ruzzle hoor, neem zoveel mee als je kunt...voor zo weinig geld

    Veel plezier

  • 06 September 2012 - 16:41

    Jose:

    Ha, rene en sanne,

    Wat een mooie foto's
    Nog niet misselijk van het andere eten enzo?

    Ik mis je wel op ruzzle hoor, neem zoveel mee als je kunt...voor zo weinig geld

    Veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand!

Een hele maand in het prachtige Thailand.

Recente Reisverslagen:

02 Oktober 2012

Laatste dagen in Thailand

29 September 2012

Afgelopen dagen

26 September 2012

Dag 21 en 22

24 September 2012

Dag 20

22 September 2012

Dag 18 en 19

sanneenrene in Vietnam!

Actief sinds 26 Aug. 2012
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 12294

Voorgaande reizen:

04 Juli 2015 - 29 Juli 2015

Vietnam

03 September 2012 - 04 Oktober 2012

Thailand!

Landen bezocht: